Tak jím bezpochyby byl vždy. Jen v těch kolech nebyl takový výběr, jaký nabízí dnešní trh. Samozřejmě je to dobře, jelikož se výrobci zaměřili na určitá kritéria a kola přizpůsobovali různým terénům. Pak se skutečně jezdí daleko pohodlněji. Dokonce jízda bude daleko dosažitelnější pro každou věkovou skupinu, kdy si zkrátka pořídíme elektrokola. Je sice pravda, že vstupní cena je vyšší, ale požitek z jízdy mohou mít i senioři. Žádný kopec jim nebude překážkou. Ačkoliv něco ano, a to když si zapomenou nabít baterii, bez které se elektrokola neobejde.
Nástup je důležitý
V podstatě je dobré, když si každý může nejprve kolo vyzkoušet, přece jenom s ním bude trávit nějaký čas a tak si zkrátka musí padnout nejen do oka, ale především do reality používání. Například dámské kolo by nebylo moc pohodlné, kdyby jeho rám byl příliš vysoko. Díky tomu, že je rám snížený, tak se lépe nasedá, ale i přirozeně se získá větší jistota při jízdě a zastavení. V dámských kolech je dostatečný výběr, například je toho názornou ukázkou, zároveň i pro představu, jak takové kolo vypadá. Ono je třeba to nepodceňovat, jelikož rychlostí se dostávají elektrokola až na hranici malých motocyklů. Některé mohou mít skutečně nízko nástupový rám, který bude naprosto ideální pro seniory. Pak záleží na dalších parametrech, podle toho, kde se rozhodneme jezdit a rozhodně to nebude jen v barvě, aby ladila i s nalakovanými nehty.
Na tohle rozum nestačí
Je pravdou, že mnohdy, když vidíme, jak do kopce kolem nás prosviští jezdec, aniž by se výrazně snažil šlapat a to zrovna ve chvíli, kdy uvažujeme, že teď je nejvyšší chvíle z kola seskočit a zkrátka ten kopec vytlačit. Tak tohle je pěkně k naštvání. Poté snadno člověk přehodnotí situaci a zatouží po podobném stroji. Výhodou samotných kol je, že mají rychlost, aniž bychom šlapali do pedálů a jezdit se s nimi nemusí jen po silnici jako s cestovní motorkou, dokonce na ně neplatí ani zákazové značky, tudíž se dá s takovým kolem skutečně kochat v místech, kam bychom se dostali jen po svých – zkrátka pěšky.